Medarbetardygn

Denna text publicerades första gången den 25 januari, 2016. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

MEDARBETARDYGN 6-7 april på Karlskoga Folkhögskola

”Gud, min Gud, dig söker jag. Min själ törstar efter dig”.
Om Gudstjänstens förnyelse, utveckling och växt.

Välkommen till ett spännande och viktigt dygn, där vi som medarbetare från olika håll i Region Svealand möts för samtal, delande, fördjupning. Det blir en särskild betoning på mångfaldsfrågor och kreativa uttryck. Och vi blir uppdaterade på det pågående arbetet med kyrkohandbok.
Vi kommer att få hjälp av föreläsare och inspiratörer (alla är ännu inte helt klara varför namnen meddelas inom kort). Vi kommer att fira Gudstjänst och andakt tillsammans.
Det blir också en stund då vi möter företrädare för EqMed, vårt medarbetarförbund och för Vision, vårt fackförbunds avdelning.

Start kl 10.00 onsdag 6 april och vi avslutar på eftermiddagen torsdag 7 april.
Logi företrädesvis i dubbelrum. (Du som behöver enkelrum meddelar detta vid anmälan och betalar ytterligare 100:-). Kostnad 1 400 kr.

Här hittar du FOLDER med detaljprogram.

Anmälan senast 16 mars och den gör du HÄR.

Karlskoga folkhögskola hittar du HÄR.

Varmt välkommen med!
Helen Friberg