Hämta ut paketet

Omkring den 24 april får alla Gemensam Framtids församlingar, som inte är med i Repet, en avi om ett paket att hämta ut. Försändelsen innehåller Gemensam Framtids magasin Uppdraget och Sändaren. Paketet eller paketen (det kan vara flera) väger upp till 8 kg.

Denna text publicerades första gången den 16 april, 2013. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Uppdraget2-2013_omsl_197Ett nytt nummer av Gemensam Framtids magasin Uppdraget kommer inom kort att levereras till församlingarna. Omkring den 24 april får alla Gemensam Framtids församlingar, som inte är med i Repet, en avi om ett paket att hämta ut. Försändelsen innehåller Uppdraget nr 2/2013 och Sändaren nr 17. Paketet eller paketen (det kan vara flera) väger upp till 8 kg.

Avsändare är Mastermail och kontaktnummer till dem finns på avin. Om ett paket inte hämtas ut måste det skickas tillbaka till avsändaren med följd att Mastermail debiterar returporto.

Observera att medlemmarna i de församlingar som är anslutna till repet får magasinet levererat till sin hemadress.
Läs mer om distribution via Repet »