Hole Hearted Konsertgudstjänst 19 november kl 17:00

Sångsolisterna Anders Nilsson och Jennie Svedberg tillsammans med kör och kompband. Pastor Mattias Lyckelid…

Denna text publicerades första gången den 15 november, 2016. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Tillsammans med kör och band har vi turnerat i olika kyrkor med Hole Hearted. Vi har haft roligt och jag tror att vi i texter och musik spridit tro och hopp till många. Vi har samlat inspelningar från flera framträdanden och ger nu ut dessa på skiva. För 100 kronor kan man få med sig musiken hem och lyssna hemma vid köksbordet. Skivan kan också vara en fin present att ge till någon du tycker om. I samband med att skivan släpps har vi en releasekonsert här i kyrkan den 19 november kl 17.