Livsnära Smågrupper

Denna text publicerades första gången den 8 september, 2015. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Studieförbundet Bilda och Equmeniakyrkan Region Svealand har glädjen att inbjuda till en utbildningsdag för smågruppsledare i församling – Centrumkyrkan Säffle den 24 oktober. Kursen vänder sig till dig som är, eller vill pröva på att bli, smågruppsledare i din församling.
Under utbildningsdagen fokuserar vi på frågor som handlar om ledarroll, grupprocess och fördjupade samtal. Du får prova på några övningar som hjälper dig att komma igång och föra gruppen vidare till ett fördjupat samtal vilket leder till större öppenhet och tillit inom gruppen.
Detaljerad information hittar du HÄR.