Medarbetardag 30 mars i Equmeniakyrkan Söderhamn

Denna text publicerades första gången den 16 februari, 2017. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Välkommen till en inspirationsdag och årsmöte i Söderhamns Missionskyrka. Dagen har tema “Växa i tro” och kommer ha fokus på ungdomar och församling. Vi kommer få besök Carin Dernulf, generalsekreterare för Equmenia och Magnus Stengård, biträdande generalsekreterare. Vi kommer också ha årsmöte för vår regions medarbetarförbund.

Schemat för dagen är som följer:
9.30 Start med fika
10.00 Samling – morgonbön
10.15 Carin/Magnus
12.00 Lunch
12.45 Carin/Magnus
15.15 IT cliffhanger med Niklas & Maria
15.30 Fika och under tiden så håller vi medarbetarförbundets årsmöte.
Slut ca 16.00

Det kommer serveras fisk till lunch och fika vid två tillfällen. Kostnaden för dagen är 200:- och betalning kan ske i förväg på På Nordea 38 09 53-0, ordentligt märkt med namn! Eller så kan du betala med kort på plats. Vi tar inga kontanter.
För att kunna beräkna maten måste du anmäla dig här senast den 19 mars.

Väl mött till en spännande dag!