Mission som förvandlar världen

Denna text publicerades första gången den 27 oktober, 2014. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Inför årets insamling till Equmeniakyrkans Internationella arbete har en bok tagits fram med personliga berättelser som visar på den bredd som finns i Equmeniakyrkans mission. Utifrån personliga berättelser om mötet med Jesus Kristus får vi en inblick i Equmeniakyrkans missionssamarbete i fem regioner i världen.

Boken kan vara en utmärkt present eller julklapp. Här kan du ladda ner mer information och en beställningstalong så att du kan beställa hem ett antal ex till din församling: Förhandsbeställning Eq Mission