Retreat för dig som längtar och söker

Logga Retreat för dig som längtar och söker, 5-7 maj 2023

Missionsförsamlingen och Pingstförsamlingen i Österbymo bjuder in till en retreat på Norra Vi gården 5-7 maj 2023.

En retreat för dig som söker och längtar efter något mer, som ibland tvivlar på om livet här är allt. Du kanske söker svar på ditt livs stora frågor, längtar efter ett hopp som bär eller någon att luta dig emot genom de enorma utmaningar som vi och vår värld står inför. Du kanske är nyfiken och vill veta mer om kristen tro eller vill få chans att lära känna Jesus. Detta är en retreat för dig som vill eller behöver stanna upp och vara i tystnaden.

Med hjälp av Bibelns berättelser närmar vi oss de stora frågorna. Retreaten är i tystnad, vi möts till enkla gemensamma böner, måltider under stilla musik, avslappning och stretching för kroppen (TIKVA). Du som vill har även möjlighet att boka enskilt samtal.

Den här retreaten vill på ett särskilt sätt möta hela dig – ALLT det som är du – kroppsligt, själsligt och andligt.

För mer information och anmälan, se foldern:

Vid frågor, kontakta:

Frida Blomberg, pastor Equmeniakyrkan