Tillsammansdag på Gullbrannagården

Denna text publicerades första gången den 30 juni, 2017. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Den 24 september samlas alla Equmeniakyrkor i Halland och deras medlemmar till en gemensam tillsammansdag på Gullbrannagården. Längtan, bönen och förhoppningen är att vi ska få känna att vi hör ihop och att Gud vill göra något nytt i Halland genom våra liv och våra församlingar.

Det kommer att bli en heldag fylld med gudstjänster, gemenskap, bibelstudie, mat och aktiviteter för barn och ungdomar.

Talare för dagen är Lasse Svensson, kyrkoledare för Equmeniakyrkan.

Bengt Johansson är med och sjunger och spelar.

Kompisbolaget håller i barnmöten för alla barn.

Tiderna som gäller är 9-17 och anmälan görs antingen via mejladressen: tillsammansdag2017@gmail.com eller genom att skriva upp sig på listan som ligger i kyrkan. Det som kostar för dagen är maten och priserna för det är 250 kr/vuxen och 150 kr/barn.

Hoppas att så många som möjligt kommer och är med den här dagen! VÄLKOMNA!