Mötesplats Åbyberg

Varannan onsdag kl. 13.30 träffas vi i Mötesplats Åbyberg. Vi samtalar, fikar och läser tillsammans. Den som vill tar med ett handarbete.

Under sommaren gör vi uppehåll, och börjar igen i september.

foto Bertil Hellsten