Om oss

Dals-Eds Missionsförsamling har knappt 100 medlemmar. All verksamhet i kyrkan drivs av frivilligt skänkta medel. De flesta söndagar har vi café med 11-kaffe för alla åldrar och då inbjuder vi till Andakt/Gudstjänst kl 11.45. Några gånger om året börjar vi Gudstjänsten kl 11.00.

Om det finns intresse för en Alphakurs kan du gärna höra av dej. Se mer information i vänstermenyn om vad en Alphakurs innehåller.

Till Måndagskören för sångsugna är du välkommen att vara med. Kom gärna och prova på. Följ vårt program i kalendern på hemsidan.

Vår blåsorkester består av mellan 10-12 blåsare som startade några veckor innan jul förra året och har redan överraskat oss med fin musik. Du är välkommen att delta. Följ vårt program i kalendern på hemsidan.

Vi inbjuder också in till konfirmationsundervisning om intresse finns.

Det bedrivs Tonårsverksamhet på fredagar. I kalendern på hemsidan kan du se vilka dagar ungdomarna är särskilt välkomna att delta och på vilken plats man träffas.

Under Gudstjänsttid 8-10 söndagar under VT resp HT är barn 4 – 7 år välkomna till Himlaskoj. Äldre barn får gärna följa med också. Vilka dagar kan du se i vår kalender på hemsidan.