Påskdagsgudstjänst

Påskdagen - Jesus Kristus är uppstånden! Anders Svensson - predikan. Påskkör. Cristina Wångblad - musik. Kyrkkaffe. Värdgrupp D.

Gudstjänst

"Påskens vittnen" Lisbeth Fhager - predikan. Hans Bernskiöld - musik. Värdgrupp E Kyrkkaffe.

Flatåskyrkan

Kl 15. Kultur i din närhet. ”Vivaldi – De fyra årstiderna”

Magnus Wassenius med violinen och Martin Wassenius vid flygeln spelar De fyra årstiderna och berättar den spännande handlingen i dessa violinkonserter och varför det är just denna lördagen han vill spela detta. Fri entré. I samverkan med Bilda.

Nattvardsgudstjänst

"Den gode herden" Anders Svensson - predikan. Gunno Palmquist - musik. Värdgrupp A. Kyrkkaffe.

Gudstjänst

"Vägen till livet" Anders Svensson - predikan. Magnus Wassenius - musik. Värdgrupp B. Kyrkkaffe

Grönt öppet hus kl 10-12.30

Ta med egna sticklingar och småplantor om du har, så kan du byta med andra. Eller köpa av det som finns. Det blir också info och samtal om olika klimatfrågor, poängpromenad, klimatsmart fika, bygge av fågelholkar och bihotell m.m. Välkomna!

Nattvardsgudstjänst

"Att växa i tro". Anders Svensson - predikan. Cristina Wångblad - musik. Värdgrupp C. Kyrkkaffe.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!