Nattvardsgudstjänst

"Den gode herden" Anders Svensson - predikan. Gunno Palmquist - musik. Värdgrupp A. Kyrkkaffe.

Flatåskyrkan

Kl 15. Kultur i din närhet. ”Vivaldi – De fyra årstiderna”

Magnus Wassenius med violinen och Martin Wassenius vid flygeln spelar De fyra årstiderna och berättar den spännande handlingen i dessa violinkonserter och varför det är just denna lördagen han vill spela detta. Fri entré. I samverkan med Bilda.

Gudstjänst

"Påskens vittnen" Lisbeth Fhager - predikan. Hans Bernskiöld - musik. Värdgrupp E Kyrkkaffe.

Påskdagsgudstjänst

Påskdagen - Jesus Kristus är uppstånden! Anders Svensson - predikan. Påskkör. Cristina Wångblad - musik. Kyrkkaffe. Värdgrupp D.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!