Gudstjänst i Magra

Gudstjänst i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.00. Pia Eriksson. Sång av Kendi Vocals från Göteborg.

Gudstjänst i Magra

Colombiagudstjänst med Louise White m.fl. i Equmeniakyrkan i Magra kl. 10.00. Sång av ungdomskören Appellen.

Colombiakväll i Magra

Colombiakväll med Louise White m.fl. i Equmeniakyrkan Magra kl. 18.00. Sång av ungdomskören Appellen från trakterna runt Tidaholm, servering.

Gudstjänst i Magra

Gudstjänst med installation av vår nya pastor Pia Eriksson i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.00. Sång av Marie Jarnelid och Helena Helldin. Servering.

Gudstjänst i Magra

Ordinationsgudstjänst med digital sändning från Helsingborg i Equmeniakyrkan Magra kl.14.00. Vår nya pastor Pia Eriksson ordineras.

Gudstjänst i Magra

Gudstjänst i Equmeniakyrkan Magra med Bertil Carlsson kl. 10.30. Sång av Lars Antborg, Göteborg.

Friluftsgudstjänst i Magra

Friluftsgudstjänst med Bertil Carlsson. Ta med egen fika korg. Vid dåligt väder är vi inomhus med gles placering i bänkarna.

Sommarkväll

Sommarkväll med medverkan av Lasse Svensson med sångare och musikanter från Hönö.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!