Allsång i Sollebrunn

Equmenisk allsångsträff i Sollebrunns församlingshem kl.11.00. Medtag eget fika. Det bjuds på kaffe, the och saft.

Allsång i Sollebrunn

Allsångsträff i Sollebrunns församlingshem kl. 11.00. Lasse Svensson från Östad. Medtag eget kaffebröd, det bjuds på kaffe, te och saft.

Allsång i Sollebrunn

Allsångsträff för daglediga i församlingshemmet i Sollebrunn kl. 11.00. Sånger i jul och advent. Ta med eget fikabröd. Vi bjuder på kaffe/te/saft.

Påskvandring i Sollebrunn

Korsvandring med start vid Sollebrunns församlingshem, vi går enskilt på utmärkt slinga kl. 15.00-17.00.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!