Gudstjänst i Magra

Gudstjänst i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.00. Predikan Pia Eriksson. Sång av Miriam Evaldsson m.fl. Servering, Söndagsskola.

Gudstjänst i Magra

Gudstjänst i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.00. Gudstjänst med tal och sång av Anita och Thomas Granath från Uddevalla.

Julandakt i Magra

Julandakt i Equmeniakyrkan Magra kl. 17.00. Pastor Pia Eriksson.

Gudstjänst i Magra

Gudstjänst i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.00. Predikan av Lennart Johansson, Arboga. Sång, Marie Jarnelid.

Långfredagsgudstjänst i Magra

Långfredagsgudstjänst i Equmeniakyrkan Magra kl. 10.30. Håkan Classon, sång och musik av Miriam Evaldsson, Anna Svantesson och Andreas Molin.

Möteshelg i Magra Equmeniakyrkan

Möteshelg i Equmeniakyrkan Magra kl. 16.00 och kl. 18.00 med Anders Linsmo, bibellärare på SVF i Jönköping. Tema: Som regnet vattnar jorden - om att läsa bibeln på olika sätt. Servering mellan mötena.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!