Loppis dag 1

Församlingens Loppis där vi säljer allt möjligt. Kom och fynda eller skänk något du inte behöver så någon annan kan fynda. Pengarna går till kostnader för församlingens barn och ungdomsverksamhet. Servering under dagen.

Pingstgudstjänst

Predikan av Laila Norin, Sång av Camilla Olofsson och Ing-Marie Jansson. Kompisklubben. Servering Grupp 5

Församlingsmöte

Samtal kring olika frågor inom församlingen, bland annat kring rekrytering av pastor till församlingen.

Kvällsgudstjänst

Medverkande Niklas Lindén. Sång av K-Märkt , Servering  SG 4 Välkomna

Valborgsfirande

Med musik av Kurt Färnros, Lotterier, Korv, Fika, Brasa Välkomna

Gudstjänst

Välkommen att fira Gudstjänst Predikan av Ebbe Sundström  Sång av Putte Ålander Gr 4

Församlingsutveckling med Alf Rikner

Alf Rikner från region Svealand kommer på besök.ftermiddagens upplägg blir en inledande del med bland annat en film, : servering , andakt och en avslutande Upplägget för eftermiddagen blir en inledande del med bland annat filmen Frikyrkans historia, med efterföljande servering. Alla är välkomna till filvisning och fika. Vi fortsätter sedan eftermiddagen...

Församlingsafton

Församlingsafton med samtal och information från styrelsen Kvällsmat, Serverings grupp 2

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!