Gudstjänst med alla åldrar

Avslutning Equmenia och Söndax SALT sjunger. Emelie W, Peter K Ann-Charlotte Brandberg

Mötesplatsen

Välkomna till en kväll där vi övar svenska, fikar och lär känna nya människor. Välkommen!

1:a Advent – Söndax

1:a Advent - Söndax. Ammi Floberg Kören, Helen Lilled

Julmarknad

Julmarknad i kyrkan med fika, lotterier och försäljning. Välkomna!

Allhelgonagudstjänst med nattvard

Nattvardsgudstjänst med ljuständning för de under året hemgångna. Ammi Floberg. Karin Davidsson, Anders Rimpi, Elisabeth Denison

Gudstjänst

Gudstjänst. Ulla Brattö Emma Nilsson, Ann-Charlotte Brandberg, Emma Kihl

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!