Laddar Evenemang
  • Detta evenemang har redan ägt rum.
8 september, 2023 - 10 september, 2023

Kyrkokonferens 2023

kyrko-omslagsbild-evenemang-23

Kyrkokonferensen 2023 pågår 8-10 september i Helsingborg Arena

Förhandlingarna inleds på den digitala plattformen VoteIT och konferensen med webbsänd gudstjänst söndagen den 3 september. Digitala förhandlingar pågår mellan den 3–5 september för att sedan återupptas på plats i Helsingborg Arena 8–10 september.

Det är alltid en fest och en högtid att få mötas till Kyrkokonferens för samtal, beslut, gudstjänster, ordination och mycket mer. Så missa inte att boka in Kyrkokonferensen 2023! Du är välkommen som ombud eller deltagare – konferensen är till för alla!

En konferens som handlar om ”jordens och själens överlevnad. Därför behöver vi ro med två åror samtidigt”. Vi möts till en konferens som, förutom förhandlingar och gudstjänster, rymmer samtal och möten kring Klimatnödläge & Existentiell hälsa, Barn & Vuxna, Heliga vanor & Mission, Nya & Växande församlingar, Stilla rum & Gospelfest liksom mycket mer.

Varmt välkommen till Kyrkokonferens och till Helsingborg!

Lasse Svensson
Kyrkoledare

Mer info, program och anmälan hittar du här.