StickCafé

Gillar du också att sticka, virka, sy eller pyssla? Fika och umgås med fina vänner? Kom då till vårt StickCafé på tisdagar och gör detta tillsammans med oss! Ta med eget material.

Equmeniakyrkan

Församlingens jubileumsfest (anmälan senast 1 mars)

Under kvällen blir det musik, underhållning, quiz och mat. Pris: 200 kr/person. Gratis under 10 år. Max 500 kr/familj. Anmälan senast den 1 mars till arne.josefsson@equmeniakyrkan.nu eller skriv upp dig på lista i kyrkan. Ange allergier eller specialkost. Max antal är 120 st så först till kvarn gäller

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!