Språkcafé

Välkommen till Rosengårdskyrkan på fredagar 12.30 för att äta och fika tillsammans samt träna på att prata svenska.

Hygge

Fredagkvällar för dig i åk 6 & uppåt. Aktiviteten varierar, men kul blir det alltid och vi lovar härlig gemenskap också.

Tacolov

Ta med hela familjen och ät fredagstacosen i kyrkan. Vi äter kl 18 och kl 19 firar vi en enkel gudstjänst med fokus på att tacka och lovsjunga Gud.

Språkcafé

Gudstjänst på påskdagen

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Sara Sjölander predikar, Fredrik Södertun leder samlingen och musiken blir en härlig blandning av blåsare, barnkör och projektkör under ledning av Lisa Falk.

Gudstjänst på långfredagen

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Kim Lillskog predikar, Fredrik Södertun leder samlingen och Pär Sjölander står tillsammans med Berth Lideberg för sång och musik.

Gudstjänst på palmsöndagen

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Fredrik Södertun predikar och Christer Sörliden sitter vid flygeln.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!