Hygge

Fredagkvällar för dig i åk 6 & uppåt. Aktiviteten varierar, men kul blir det alltid och vi lovar härlig gemenskap också.

Småbarnsmys

Vi leker, sjunger och fikar tillsammans. Mysigt värre!

Språkcafé

Välkommen till Rosengårdskyrkan på fredagar 12.30 för att äta och fika tillsammans samt träna på att prata svenska.

Småbarnsmys

Vi leker, sjunger och fikar tillsammans. Mysigt värre!

Hygge

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!