Getsemanestund

Välkommen att mötas till gemenskap runt måltiden och tillsammans minnas Jesus sista kväll. Vi firar nattvard tillsammans. Fredrik Södertun leder oss genom kvällen.

Nattvardsandakt och öppen kyrka

Vi håller Slottshagskyrkan öppen för dig som vill ha en stilla stund vid ljusbäraren eller en stund av samtal i soffan. Kl. 11.45 firar vi en enkel nattvardsandakt tillsammans. Välkommen!

Föreläsning, lunch och samtal med Larsåke W Persson

Larsåke W Persson föreläser på temat Att försonas med förändring - i livet och församlingen och vi får samtala tillsammans. Vi äter lunch tillsammans, anmäl dig till Karin Jensen så vi vet att maten räcker.

RPG – grupper

Välkommen att mötas i gemenskap kring fikabord, handarbete, schackspelande och bibelstudie.

Gudstjänst: Frälsning

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Sara Sjölander predikar, Catarina Palmkvist och Louise Ljungberg leder sång och musik.

Gudstjänst: Nåd

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Kim Lillskog predikar, Magnus Franzén leder gudstjänsten och Linda Falkvall, Jenny Wärn samt Lars Thunberg leder sång och musik.

Gudstjänst: Budskapet om fred

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Fredrik Södertun predikar, Emelie Cedergren leder gudstjänsten och Hanseric Orre, Malin och Magnus Artéus-Wildt samt Kristoffer och Sebastian Tryggmo leder oss i sång och musik.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!