Gudstjänst med nattvard i Betania

Välkommen att fira gudstjänst. Denna söndag predikar Tomas Larsson och vi firar nattvard tillsammans. Efter gudstjänsten möts vi från alla kyrkor till kyrkkaffe på Diakonihuset Planeten i Ohlins gränd.

Skaparskôj i Betania

Här vankas någon form av skapande aktivitet, gemenskap, fika och en kort andakt. Välkommen med!

Bön i Betania

Vi samlas till bön i Betaniakyrkan. Återkommer ojämna vekor under våren.

Skaparskôj i Betania

Bön i Betania

Vi samlas till bön i Betaniakyrkan. Återkommer ojämna vekor under våren.

Gudstjänst med nattvard i Betania

Välkommen att fira gudstjänst. Denna söndag predikar Jörgen Eklund och vi firar nattvard tillsammans.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!