Bön i Betania

Vi samlas till bön i Betaniakyrkan. Återkommer ojämna vekor under våren.

Skaparskôj i Betania

Gillar du att vara kreativ och längtar efter en stunds gemenskap? Välkommen på Skaparskôj i Betania. Olika hantverk blandas med fika och goda samtal. Frågor? Ring diakon Christina Johansson 0762-456765.

Sticka och Skicka

Träffas vi och handarbetar tillsammans. Vill man kan man låta det gjorda skickas iväg med hjälpsändningar till ex Rumänien. Medtag eget fika.

Gudstjänst

Välkommen att fira gudstjänst med nattvard. Annica Lindahl predikar, Lisbeth Ahlman leder gudstjänsten och Katarina Larsson spelar

Bön i Betania

Vi samlas till bön i Betaniakyrkan. Återkommer ojämna vekor under våren.

Gudstjänt

Välkommen att fira gudstjänst med lovsång och tillbedjan

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!