Informationsträff och konfauppstart i Tingvallakyrkan

Du som vill konfirmera dig i vår konfa kommer, gärna tillsammans med en förälder eller annan viktig vuxen till Tingvallakyrkan kl. 19.00 och får lite information och chans att möta dina nya och gamla vänner som du kommer gå tillsammans med! Anmäl dig gärna innan till vår pastor Maja!

Föreläsning med Harry Månsus

Välkommen på föreläsningen Sången om livet. Om pilgrimsfolket och jordens framtid med Harry Månsus. OBS! i Tingvallakyrkan. Önskas lunch kl. 13.00 krävs anmälan till anmalan@kyrkanicentrum.se. Vi arrangerar, som del av nätverket Grön kyrka i Karlstadtrakten

Leva med ovisshet

Välkommen till fristående samtalstillfällen och kort föredrag om tillit, sårbarhet och andlig hälsa! Varje tillfälle lyfts en av de byggstenar som Världshälsoorganisationen ser som grundläggande för inre andlig hälsa. Ett samarbete mellan Svenska kyrkan, Equmeniakyrkan, Sensus och Bilda. Under hösten har vi fyra träffar. Kom de gånger du kan och...

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!