TGIF – Tonår

På fredagar är det TGIF i Skårekyrkan! Det är för dig som går i årskurs 7 och uppåt och varje kväll innehåller en programpunkt som avslutas med en andakt.

Vad? TGIF (Thank God it’s Friday) är en ungdomskväll med gött häng, roliga aktiviteter och en chans att lära känna dig själv och Gud tillsammans med andra. En helt vanlig kväll innehåller någon slags programpunkt och avslutas med en gemensam andakt.

Kvällen börjar med drop-in från klockan 18.45. Kvällens programpunkt startar 19.00 och ca. 21.00 inleds andakten. Därefter öppnar vår alldeles egna kiosk och gemenskapen fortsätter i vårt soffrum (aka Växthuset).

Vart? Mestadels håller vi oss i Skårekyrkan (Renvallsvägen 28, mitt emot Skåreskolan). Om inte så meddelas detta på våra sociala medier.

Det finns inga krav på att du som kommer till oss måste tro på Gud eller går i de tankarna, utan du kommer precis som du är med alla de tankarna du bär på.

Kontakt:

Anna Aronsson

Ungdomsledare och administratör

Ledig måndagar

anna.aronsson@skarekyrkan.se

Följ TGIF!

ENTER

Under en knapp vecka på sommaren anordnas ett tonårsläger för Equmenia-föreningar i Region Svealand. Det håller till på Vägsjöfors Herrgård utanför Torsby. Håll utkik efter mer information på Enters Facebooksida eller Instagramkonto