Gudstjänst på arabiska

Gudstjänst på arabiska. Doktor Sameh Aziz predikar. Ett antal hörlurar med tolkning till svenska finns. Undervisning av barn och unga (från 4 år och uppåt)

Alpha kursstart

Alpha är en kurs på 8 – 11 veckor där människor möts för att samtala om kristen tro och kring frågorna i livet. Vi börjar med att äta mat tillsammans, sedan följer ett föredrag och därefter ett samtal om föredraget. Du behöver inte vara en kristen eller troende för...

Solistkvartetten

Läkarmissionen presenterar: Att gå i Guds kärlek Det är en stor glädje för oss att få mötas, njuta av skön musik tillsammans och dela information om hur vi kan hjälpa utsatta människor i vår värld.

Bibel och bön

Bibelundervisning och bön på arabiska. Kontakta pastor Isac Zekry för mer information.

Bibel och bön

Bibelundervisning och bön på arabiska med pastor Isac Zekry. Välkommen att vara med!

Gudstjänst

Gudstjänst med tema: Tro och liv Medverkan av pastor Johanna Ågestad och pastor Isac Zekry. Sång och musik Mats Eriksson. Ta med fikabröd, vi brygger kaffet i kyrkan.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!