Seniortorsdag med sopplunch

Varje torsdag 12.30 serveras soppa för 20 kr i kyrkan. Samtal, gemenskap och möjligheter att delta i olika aktiviteter i samband med soppan. Välkommen!

Gudstjänst

Pär Götefelt Bön- och offerdag för pastors- och diakonutbildningarna.

FamiljeFredag med tacos

En fredagskväll i månaden träffas vi och äter tacos tillsammans. Drop in från kl 17.00, därefter lagar vi tacos och äter tillsammans kl 18.00. Kvällen fortsätter med spel och gemenskap till kl 19.00. Självkostnadspris. Ingen anmälan behövs.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!