Glimtar från midsommarkonsert

På midsommarafton 2022 hade vi på Dammen en väldigt lyckad dag. Det var trevlig gemenskap och vi fick möjligheten att som församling dela vår underbara kyrka samt gård med vår bygd och andra som kom på besök.

Vi hade byggande av midsommarstång, dans runt stång, grillning, fika samt lotteri och även en slags fem-kamp med tipspromenad. Dagen avslutades med en sommarkonsert och sedan fortsatte vissa gemenskapen efteråt ända in på natten. Vi vill varmt tacka för den trevliga dagen som inte hade blivit lika bra utan alla ni som kom.

Nedan har du som inte hade möjlighet att komma på sommarkonserten, eller du som bara vill se det en gång till, att kolla på några av låtarna från konserten.

Vi hoppas på att denna lyckade tillställning blir en tradition i Tvärred och att det blir lika trevligt även nästa år.

Vi önskar er en fortsatt trevlig sommar och hoppas att vi snart ses igen.