Invigning!

Efter 2 år utan kyrka kan vi äntligen, söndagen den 27:e mars, inviga den nya kyrkolokalen på Dammen. Vi vill fira detta med en gudstjänst där bland annat Equmenias regionala kyrkoledare Elin Alm medverkar tillsammans med Ronny Augustsson och Gina Gustafsson.

Gudstjänsten börjar klockan 15.00 och därefter får vi fortsätta att dela gemenskapen runt borden när vi äter lite mat tillsammans.

Om du vill vara med och dela glädjen och tacksamheten denna dag får du anmäla dig (begränsat antal platser) via mejl till equmeniakyrkantvarred@gmail.com

eller telefon 073-8450402 (Gunnel Svensson).

Vi är inte färdiga med byggnationerna till den 27:e men vi ska inte bli färdiga heller. På samma sätt som vi är en församling med människor som aldrig ska/kan bli färdiga ska byggnaderna på Dammen ständigt utvecklas, lagas och ändras för att fylla sin funktion i sin tid.

Hoppas att DU alltid känner dig välkommen till kyrkan på Dammen!

/Equmeniakyrkan Tvärred

Kyrktorget