Riksdagsmannen

Julgemenskap för alla!

Snart är det jul och ingen ska behöva vara ensam. Därför kommer vi bjuda dig till julmat på Riksdagsmannen (JÄRNVÄGSPARKEN 2) den 25 december 2022 från kl:13.00 till 16.00. Inga betalningar krävs men du måste anmäla dig till Katarina Landin på telefonnummer:0790663316 senast den 19 december .julmat 2022

Alvesta kyrka

Nyårsgudstjänst

Gemensam nyårsgudstjänst med Alvesta församling och Ulriksbergskyrkan i Alvesta kyrka Elisabet Cárcamo Storm, Richard Ahlberg Göran Ahlander Musik av Jocke Wickström Efter Gudstjänsten serveras kaffe och nyårstårta.

Riksdagsmannen

JUL I GEMENSKAP OBS anmälan, se nedan

JUL I GEMENSKAP Snart är det jul och ingen ska behöva vara ensam, därför kommer vi bjuda dig till jul i gemenskap på Riksdagsmannen (JÄRNVÄGSPARKEN 2) den 25 december 2023 från kl:12.00 till 14.00. Ingen kostnad men du måste anmäla dig till Pernilla Dahlin på telefonnummer:0721907465 senast den 18 december."

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!