Söndagen den 31/1

Denna text publicerades första gången den 31 januari, 2021. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Hej vänner!

Nu är det söndag igen och här kommer en ny inspelad gudstjänst från Håstenskyrkan. Klicka på länken här nedanför eller gå in på Youtube direkt och sök på Håstenskyrkan. Det går också att hitta länken på Håstenskyrkans hemsida.

På årsmötet den 16/1 valdes Inger Strömberg till ny ordförande. I bifogad fil delar hon med sig av sina tankar om framtiden.

Ni som inte var med på gudstjänstvandringen i söndags kan nu ta del av bilderna och texterna i bifogad fil.

Det finns också ett nytt programblad för februari och mars som Lisbeth Petersson satt samman.

Allra sist vill jag berätta att Håstenskyrkan tänker erbjuda dagläger till sommaren för barn i närområdet, barn som brukar vara med på Klubb läxläsning och för scouter. En arbetsgrupp kommer att börja planera lägret och första mötet är den 17/2 klockan 17:00. Är du intresserad av att vara med och hjälpa till så kom på mötet eller hör av dig till mig eller Inger Strömberg.

Ha det så bra tills vi hörs och ses!

Inga-Lill Ramnefors diakon