Evangelisternas mötesserie 21-24 april

Equmeniakyrkans evangelister 2022
Evangelisterna: Liselotte J Andersson, Marcus Olson, Britta Hermansson, Pär Alfredsson, Lena Bergström, Ida-Maria Brengesjö och Rickard Lundgren

Efter förra årets succé med evangelisternas mötesserie i samband med insamlingen till vårt gemensamma nationella arbete satsar vi återigen på en mötesserie som kommer sändas digitalt i våra kanaler. Mötesserien kommer livesändas från Hönö Missionskyrka 21–24 april.

Medverkande

Gudstjänsterna kommer ledas av våra evangelister i Equmeniakyrkan och ramas in med musik och vittnesbörd. Musiken kommer Michael Jeff JohnsonJeanette Alfredsson, Evangelistkvartetten och Anna-Maria Toftgård stå för.

Michael Jeff Johnson, Jeanette Alfredsson, Evangelistkvartetten, Anna-Maria Toftgård

Torsdag 19.00

Sång & musik: Michael Jeff Johnson och Jeanette Alfredsson
Predikan: Rickard Lundgren
Mötesledning: Britta Hermansson

Fredag 19.00

Sång, musik & predikan: ”Evangelistkvartetten”
Mötessledning: Pär Alfredsson

Lördag 19.00

Sång & musik: Anna-Maria Toftgård
Predikan & vittnesbörd: Ida-Maria Brengesjö, Lena Bergström och Marcus Olsson
Mötesledning: Liselotte J Andersson

Söndag 11.00

Här medverkar vi i gudstjänsten från Hönö Missionskyrka.
Predikan: Liselotte J Andersson

Du hittar sändningar på Equmeniakyrkans Facebook-sida och på equmeniakyrkan.se/live.