Boksamtal

Denna text publicerades första gången den 27 augusti, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Sedan hösten 2019 har vi haft bokcirklar i samarbete med Studieförbundet Bilda.

• Hösten 2021: God jord av Johannes Widlund. Samtalen som startar den 21/10 leds av Mats Alfredsson.
  • Våren 2020: 52 förlorade sovmorgnar: varför det är värt att ställa klockan en söndag av Jacob Langvik. Samtalen leds av Peter Rydén och Mats Bogren.
  • Hösten 2019: Tillbaka till framtiden: vad vi påstår, tror och vet om tidens slut av Mikael Tellbe. Samtalen leddes av Peter Rydén och Mats Bogren. Några böcker från denna bokcirkel finns att låna genom Mats om ni vill starta en ytterligare bokcirkel kring samma bok.

> Kommande träffar