Gudstjänster i sommar

Välkommen till gudstjänst i sommar. Det är fint att få samarbeta med andra församlingar i sommartider. Välkommen till de olika kyrkorna!

Sön 25 juni  10.00  Gudstjänst på Sommarhemmet Ekborgen             i Blidsberg. Brita Blomdahl predikar. Medtag gärna fikakorg.

Sön 2 juli 10.00 Gemensam gudstjänst  i Pingstkyrkan.  Stefan Larsson predikar. Christer Helander sjunger.

Sön 9 juli 10.00 Gemensam gudstjänst. Stefan Larsson från Pingstkyr-  kan  predikar. Ingegerd Melkner mötesledare. Kyrkfika.

Sön 16 juli 10.00 Ekumenisk gudstjänst i Ulricehamns kyrka. Stefan Larsson predikar.

Sön 23 juli 10.00  Gemensam gudstjänst i Pingstkyrkan.  Rune Axelsson predikar.

Sön 30 juli 10.00  Gemensam gudstjänst. Martin Ljungqvist från Pingstkyrkan predikar.  Inga-Maj Sandberg mötesledare. Kyrkfika.

Sön 6 aug Gemensam gudstjänst 10.00 Ted Åslund Råberg präst i Ulricehamns församling predikar. Christer Helander mötesledare. Kyrkfika.