Online

Då läget är som det är så kan man inte fira gudstjänst på plats i kyrkan, utan det gör vi nu hemifrån. Du deltar via vår webradio eller Youtubekanal och gudstjänsterna finns kvar på Youtube under en veckas tid.

Vill du följa den via webradio gör du det genom att klicka här eller scanna QR-koden längst ner på sidan. Radiosändningen startar precis när gudstjänsten börjar,

För att komma till vår Youtubekanal där du kan se gudstjänsten live och i efterhand så klickar du här. Sändningen på Youtube startar ungefär 15 minuter innan gudstjänsten börjar kl 10..

I efterhand kan du lyssna till predikningarna och de hittar du om du klickar här eller söker på Equmeniakyrkan Vårgårda i Spotify eller Itunes.

Vill du att någon skall be för dig och ditt böneämne? Då kan du skicka in din bön genom att du klickar här.