Nystart

Denna text publicerades första gången den 7 januari, 2016. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Nu är det dags för både SMU och församlingen att ha sina årsmöten. Där går man igenom vad som har hänt under det senaste året och blickar fram mot det nya. Du är hjärtligt välkommen att närvara vid dessa möten om du vill. Här kan du påverka!

– SMU har möte den 21 januari klockan 18.00. Alla handlingar som hör mötet till kommer finnas tillgängliga i SMU-gården och i kyrkan i god tid innan mötet.
Efter detta möte dra ordinarie verksamhet mes scouter av alla slag och tonår igång.

– Församlingen har möte den 7 februari efter gudstjänsten. Alla fullständiga handlingar inför mötet kommer finnas tillgängliga i kyrkan den 24 januari.