En kyrka för hela livet

– där mötet med Jesus Kristus förvandlar mig, dig och världen –

Välkommen till Equmeniakyrkan i Bergum!

I vackra Olofstorp, med nära till såväl människor som naturen, ligger vår kyrka. Här gör vi vårt bästa för att förverkliga vår vision; att vara en kyrka med engagemang, glädje, gemenskap och evangelium, där alla kan växa i tro. Därför samlas vi till gudstjänster, bönesamlingar, scouter, gemenskapsdagar och mycket mer. Alla våra samlingar är öppna för vem som vill att delta i och vi hoppas att just du ska känna dig varmt välkommen till oss. Det spelar ingen roll om du är gammal eller ung, har massor med erfarenhet eller är helt ny i kyrkan, dörren står öppen för dig!

Under fliken Programblad finns aktuell information om de olika gudstjänsterna och samlingarna i såväl vår kyrka som på äldreboendet Solängen, och under fliken Barn och ungdom finns terminsprogrammen för både scouter och tonår. Har du några frågor angående församlingen så kontakta vår pastor, och undrar du något kring vårt barn- och ungdomsarbete så kontakta Equmenias ordförande. Alla kontaktuppgifter finns under fliken Kontakt.

Equmeniakyrkan nationellt