Loppis

Denna text publicerades första gången den 29 augusti, 2019. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Snart närmar sig höstens stora skördefest i Olofstorp. Den 15 september är det dags! Denna dag bjuder på allt från roliga aktiviteter, gott fika, lokala produkter av olika slag, korvgrillning och såklart Equmeniakyrkans stora loppmarknad! Du är varmt välkommen denna dag mellan 11-16 att fynda kläder, inredning och annat roligt. Fika kommer finnas till servering under tiden loppisen är öppen.

Vill du skänka saker går detta väldigt bra! Inlämning kan ske fredag den 13/9 mellan 17-20 i kyrkan, eller efter annan bokad tid. Kontakt: Ann-Charlotte 0709-609216