Tillsammansdag

Denna text publicerades första gången den 21 augusti, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

På Lördag den 22 augusti bjuder Equmeniakyrkan in till Tillsammansdag. Detta blir en dag där vi får umgås med varandra, och än mer med Gud. Umgänget blir denna gången över Zoom, och vi försöker göra det bästa för att få till givande samtal och reflektioner. Mellan 10.00-12.00 kommer vi utöver att samtala med varandra, få lyssna till bibelstudium av Tove Lilled utifrån temat Tro och liv. Du är varmt välkommen att delta, om du tidigare inte varit med under våra digitala Gudstjänster kan du maila matspersson6@gmail.com för att få tillgång till länken för dagen.

Efter den digitala delen är den som vill och kan, välkommen till trädgården utanför equmeniakyrkan klockan 13.00 där vi äter lunch tillsammans.

Hoppas vi ses!