Loppis

Denna text publicerades första gången den 30 augusti, 2020. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Varmt välkommen till Equmeniakyrkans Loppis i Bergum. Söndag den 13 september mellan 10-15 slår vi upp portarna till årets loppis, och det hade varit så roligt om just du ville titta förbi!
För att ta hänsyn till Corona och minska risken för smittspridning, kommer ett begränsat antal kunna vistas i lokalerna samtidigt. Men misströsta inte, utanför kyrkan kommer det finnas fika och andra godsaker till försäljning att njuta av medans man väntar- eller bara för att det är gott.

En del av intäkterna från dagen går till Equmeniakyrkan bergum och 20 %  går till ungdomsföreningen Equmenia i Bergum, som arbetar för att skapa verksamhet för barn och unga i vår bygd.

Varmt välkommen!