Bodakyrkan
Bibel, bön och samtalsgemenskap
Varmt välkommen till Bön och samtalsgemenskap. Vi läser bibeln, ber och samtalar tillsammans. Vi avslutar med att fika. Välkommen.
Vi tror att Gud älskar just dig och att han vill ha med dig göra!
Vi vill vara en kyrka som rymmer hela livet och alla sorters människor. En mötesplats mellan människor och Jesus.
Hit är du välkommen oavsett om du upplever att du har en stark tro, en lite mer vacklande tro eller ingen tro alls.
Du är välkommen, precis som du är!
Kommande händelser
Bodakyrkan
Varmt välkommen till Bön och samtalsgemenskap. Vi läser bibeln, ber och samtalar tillsammans. Vi avslutar med att fika. Välkommen.
Sjömarkenkyrkan
Under sommaren firar Bodakyrkan, Myråskyrkan och Sjömarkenkyrkan gudstjänst tillsammans. Idag är vi i Sjömarkenkyrkan. Predikan: Desirée Tibell Musik: John och Josefine Hansfeldt Gudstjänstledning: Leif Engdahl Välkommen!
Bodakyrkan
Bodakyrkan
Varmt välkommen till Bön och samtalsgemenskap. Vi läser bibeln, ber och samtalar tillsammans. Vi avslutar med att fika. Välkommen.
Ikväll klockan 18.00 är det Sommarhäng här i Bodakyrkan. I år renoverar vi vårt kök därför så ersätter Sommarhäng våra traditionella Våffelkvällar. Varmt välkommen till ett gott fika, en god gemenskap, kanske något program och en andakt. Här i Bodakyrkan, ingång via kyrkoporten. Vi ses!
Vi tack för en fin sommargudstjänst i söndags och passar på att välkomna in till nästa! Nu på söndag ses vi i MYRÅSKYRKAN till en Cafégudstjänst kl 10.00. Temat är skapelsen! Så varmt välkommen till en gudstjänst runt fikaborden! Vi ses!
Idag är det sommarens första Sommarhäng här i Bodakyrkan. Eftersom vårt kök ska renoveras så ersätter Sommarhäng våra traditionella Våffelkvällar. Så samma grej, lite ny skrud denna sommar. Välkommen kl 18.00 till Fika – gemenskap – andakt. Ikväll kommer även Pär Sundbaum tillsammans med Mattias Engström spela och sjunga för oss! Vi ses!
Nu drar vi igång våra sommargudstjänster! I år är det Bodakyrkan, Myråskyrkan och Sjömarkenkyrkan som firar gudstjänster tillsammans under sommaren. Varje söndag kl 10.00 (OBS: tiden) så ses vi till gudstjänst. Vi startar denna söndag i BODAKYRKAN. Temat för gudstjänsten är Kallelsen till Guds rike. Efteråt blir det fika för den som vill! Varm välkommen!