Inspirationsdag på Planteringen

Denna text publicerades första gången den 15 augusti, 2017. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Söndag 27 augusti möts vi på Planteringen till inspirationsdag för dig som vill vara en del av gemenskapen i Missionskyrkan. Gäst under dagen är Tomas Hammar, regional kyrkoledare i region väst av Equmeniakyrkan. Vi börjar med gudstjänst kl 10 och fikar sedan medhavd fika. Vi fortsätter tillsammans med Tomas fram till lunch innan vi samlas i mindre grupper för samtal och avslutar dagen med en enkel nattvardsandakt. Välkommen med!

För matens skull behöver vi anmälan senast onsdag 23 augusti. Anmäl dig till Annica Lindahl tel 0739-326116 eller info@skaramissionskyrka.se eller på listan i kyrkan.