Tonår

Fredagkvällar för dig 13+ Aktiviteten varierar men du får alltid en kul kväll med fin gemenskap!

Gudstjänst

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Kim Lillskog predikar om lärjungen Lydia, Malin Lantz leder gudstjänsten och kören One Nation sjunger med oss och för oss.

Gudstjänst

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Lennarth Nilsson predikar om lärjungen Johannes.

Småbarnsmys

Vi fikar, leker och sjunger tillsammans. Mysigt värre!

Tonår

Gudstjänst

Välkommen att mötas till gemenskap i gudstjänst och vid fikaborden. Sara Sjölander predikar om lärjungen Pricilla. Magnus Franzén leder gudstjänsten.

Småbarnsmys

Vi fikar, leker och sjunger tillsammans. Mysigt värre!

Missionsbrunch med Tilda

Välkommen att höra om vår missionär Tilda Jönssons arbete i Kongo Kinshasa. Anmäl dig gärna senast 21/5 till Karl-Otto Wahlström, karlottow@gmail.com, eller skriv upp dig på listan på kyrktorget.

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!