Uthyrning

Välkommen att hyra lokaler i vår kyrka!

Alla lokaler utom de i källarvåningen är tillgängliga via hiss /ramp. Hörselslinga finns. Handikapptoalett finns i festvåningen.

Projektorduk och blädderblock finns och ingår i hyran.

Inventarier och husgeråd får utnyttjas vid hyra av lokaler men hyrs inte ut separat för användning på annan plats.

Rökning är inte tillåtet.

Drycker får inte ha en starkare alkoholhalt än lättöl.

Vägbeskrivning

· Med bil: Kör på E45 norrut från Göteborg (14 km) eller söderut från Trollhättan (59 km). Sväng av från E45 vid Surte södra eller Surte norra, beroende på vilket håll du kommer ifrån. Följ lokalvägen tills du når en korsning med restaurang och annat. Sväng där in på Bruksvägen. Vid nästa korsning, sväng till höger in på Egnahemsvägen. Du ser strax vår kyrka på vänster sida.

· Med tåg och buss: Ta pendeltåget från Göteborg mot Älvängen (eller omvänt, om du kommer från norr) och kliv av på Surte station. Därifrån tar du buss 401 (mot Kungälv) och går av vid hållplatsen Bruksvägen. Gå till höger in på Bruksvägen och följ den till nästa korsning. Sväng till höger in på Egnahemsvägen. Du ser strax vår kyrka på vänster sida.

Information och bokningar:

Lisa Hylén

Ansvarig för Barnens kör

Plusgiro: 52 23 66-4

HeldagHalvdag/kväll
Festsal750500
Festsal · Handikappanpassad. Plats för 50 personer i ”biosittning”, vid servering 90 personer. Utrustad med en enkel ljudanläggning med 1 mikrofon, hörselslinga, piano och filmduk. Intilliggande, fullutrustat kök som också kan hyras.
Festsal inklusive kök1500750
KöketKöket intill festsalen har en snabb diskmaskin, bra kaffebryggare, vattenkokare, kyl, frys och en liten mikrovågsugn.
Kyrksal1800900
KyrksalKyrksalen har plats för 150 personer i stora salen och 50 personer i lilla salen. Vikvägg finns mellan stora och lilla salen. Vid användning av ljudanläggningen tillkommer hyra av ljudtekniker.
Kyrksal inklusive pentry20001000
PentryEnkelt pentry finns i anslutning till kyrksalen.
Båda våningarna30001500
Ljudtekniker per påbörjad timme150
VigselgudstjänstKostnadsfritt
DopgudstjänstKostnadsfritt
BegravningsgudstjänstKostnadsfritt
Något litet rum(se nedan)500250

Samtalsrum ”Vardagsrummet”.

Samtalsrum ”Lekrummet”.

Konferensrum.

Scoutstuga.

Batcave – Aktivitetsrum i källaren.

Bönerum