Bel Canto på besök 30 september 2014

Till höstens andra missionsafton i missionskyrkan stod Else och Eiron Flogér som inbjudare till…

Denna text publicerades första gången den 25 juli, 2015. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

P1010636-1Till höstens andra missionsafton i missionskyrkan stod Else och Eiron Flogér som inbjudare till. Else inledde mötet med ett bibelord från den gångna söndagens texter samt en dikt av Flora Larsson. Bel Canto från Nordmaling sjöng ett flertal sånger med Birgitta Åström vid pianot. Komminister Moa Beak talade om ökenfäderna. Om behovet att samlas i bön och lyssna in Guds röst. Efter fikat sjöng Bel Canto ytterligare två sånger och Moa höll en kort andakt om Lot.