Bussresa till Taberg

Denna text publicerades första gången den 2018-04-16. Den kan därför innehålla information eller ståndpunkter som är inaktuella. Den finns tillgänglig på hemsidan för arkivändamål.

Söndagen den 6 maj åker vi på bussresa till Taberg. Vi firar gudstjänst tillsammans med Tabergs missionsförsamling. Eva Joelsson kommer att predika och efteråt så följer både Eva och Gustav med oss och äter lunch.

Hemresan går via Eksjö och Vetlanda.

Vi åker ifrån Svallidens missionskyrka klockan 07.00 och är tillbaka klockan 19.30 På vägen till Taberg stannar vi och fikar. Var och tar med sig egen fikakorg. Lunch äter vi på Tabergstoppen och det blir kvällsmacka i Vetlanda missionskyrka.

Priset är 340 kronor.

Anmälan till Magnus Spång på telefon 070 – 243 23 25 eller epost pastor.magnus.spang@gmail.com.