Uthyrning av lokaler

Missionskyrkans församling i Hässleholm har ett antal lokaler som det finns möjlighet att hyra. Nedan följer kortfattad information till dig som behöver hyra lokal för olika arrangemang eller övernattning.

Missionskyrkan

Kyrkobyggnaden ligger mitt inne i centrala Hässleholm, med huvudentré mot Första Avenyn. Lokalerna lämpar sig väl för olika typer av arrangemang, såsom konferens, konsert eller föreningsverksamhet. Mer information om lokalerna hittar ni här.

Lokalerna i Missionskyrkan kan hyras enligt nedan:

• Kyrksalen (ovanvåningen): 1500:- per dag
  • SMU-gården inklusive tillgång till kök (bottenvåningen): 900:- per dag

Tormesgården

Strax söder om Hässleholm hittar ni friluftsgården Tormesgården. Gården ligger i Tormestorp och erbjuder möjlighet till friluftsaktiviteter, föreningsarrangemang och övernattning inomhus eller utomhus. Mer information om gården hittar ni här.

Storstugan kostar 400:- att hyra per dygn.

För att hyra den mindre stugan ”Svalan”, hänvisar vi till vår annons på Novasol.se.

Är du intresserad av att hyra, eller har du frågor som rör lokalerna?

Tag kontakt med:

Rune Persson