Öppen kyrka

Öppen kyrka. Ljuständning och egen andakt.

Kläd- och prylmarknad

Kom och fynda bra, begagnade barnkläder, leksaker med mera. Vi följer restriktionerna, så max 50 personer inne i kyrkan åt gången...   Välkomna

Gudstjänst utomhus

Gudstjänst med avtackning av Elisabeth. Medverkande Ammi Floberg, Helene Lilled och Therese o Gunnar Lundberg. Till avtackningen av Elisabeth ska man anmäla sig till Lars Davidsson på mail: 030317803@telia.com senast 1 sept. Det är många som vill vara med på gudstjänsten och sedan avtacka Elisabeth. Så många att vi pga restriktioner inte...

Öppen kyrka

Öppen kyrka. Ljuständning och egen andakt.

Sommargudstjänst

Sommargudstjänst. Ammi Floberg, Ann-Charlotte Brandberg

Sommarträff

Sommarträff. Ammi F

Prenumerera på kalendern

Du kan prenumerera på kalendern i ditt kalenderprogram, exempelvis Google Kalender eller Outlook och få uppdateringar automatiskt.

När du blir tillfrågad måste du ange följande URL för att prenumerera på alla händelser:

Kopierad!