Välkommen på tisdagar jämna veckor med start tisdag 1/9 kl.14.00-16.00. Välkommen med eller utan eget handarbete. Det kommer att finnas lite garn, stickor och virknålar, samt målarbilder som man kan färglägga. Vi bjuder på ett enkelt fika, gemenskap, och så skapar vi tillsammans. Vi avslutar med en enkel andakt. Funderingar? Prata med Nathalie




